20
Sep
08

Du är inte ensam om din läggning

Vi sitter inte i glashus – vi som gillar sadomasokism. Nej, de flesta av oss vågar träffas inte bara på nätet på http://www.Darkside.se utan även irl. Ikväll är det något som heter ”Borgen”, en trivsam pubträff i Kungliga Huvudstaden. Inga lekar eller fetischoutfits där inte, bara att ses och prata över en öl eller så.

Letar du efter riktiga BDSM-fester kika in till http://www.clubsade.se


3 Svar to “Du är inte ensam om din läggning”


  1. 1 Liz
    september 16, 2009 kl. 2:59 e m

    Råkade på Din blogg av ren slump.
    Blev fäst vid den, har själv varit slavinna en gång i tiden. Men fick lämna det livet pga omständigheter. Mycket av det Du skriver får mig att längta tillbaka dit o Din ”kärlek” till Din Herre förstår jag till fullo. Då jag kände samma sak under de åren jag var ägd av min.
    Kommer att hälsa på här lite fler gånger.

    Mvh Liz

  2. 2 lillaslavflickan
    september 19, 2009 kl. 10:28 e m

    Hej Liz!
    Hoppas du är lycklig med hur ditt liv är nu. Om inte finns det bra män därute – och tyvärr även massor av kåta killar som missförstått hela grejen och tar sadomasokism och kvinnans undergivenhet som en ursäkt för att få bete sig rent ut sagt svinigt.
    Det kan ta tid att hitta den rätta – men som jag ser det är det värt väntan och misstagen – mitt liv vore inte värt mycket utan min Herre. Nu är jag så privilegierad som får vara älskad av Honom. Vad kul att du känner igen känslan. Brukar du besöka sidan http://www.seekdiscipline.com också?

  3. 3 Liz
    september 21, 2009 kl. 12:42 e m

    Jo visst tar det tid. Så även med allt annat här i livet.
    Som sagt detta var många år sedan jag levde detta livet.
    Många av din klubbar som Du har besökt har jag hängt på.
    Har dock inte varit inne på seekdisicipline.
    Själv hade jag turen att bli älskad av min Herre då Han ägde mig.
    Mvh


Lämna en kommentar


september 2008
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930